giriş
başlık/yazar ara
kayıt ol
giriş
istatistikler
galeri
anket
iletişim
hakkımızda
responsive site
android uygulaması
ios uygulaması
htc desire eye
entryler
iyiler
trends
başlıkta ara
entry
11
↓
galeri
9.
Arkadaşımda vardı. Ön kamerası 13 mp galiba ama hakkını tam olarak vermiyordu. Beraber iki üç özçekim yaptık. Genel anlamda hoş bir telefon olmakla beraber özellikleri açısından pahalı bir telefon. Ona alternatif olarak sony veya iphone öneririm.
playerr
30.08.2015 00:02
1
...
şikayet et
#29154084
kaydet