askerlik

entry1188 galeri
    735.
  1. hayatımda en çok eğlendiğim ve de en yoğun olduğum dönemlerdendi. asla özlemiyorum ama yaparken de eğlenmedim değil. ama orduevinde askerlik yaptığım için eğlendim yoksa normal askerliğin insana sabır vermesinden ve de kibrini kırmasının dışında hiçbir artısı yok.

    az mı izledim bu aq programında saniyelerin geçmesini
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/821296/+
    1 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük