ne zaman yalnız kalsam yada canım sıkılsa direk elim sigaraya gidiyor psikolojik bir şey biliyorum ciğerlerimi o iğrenç dumanla doldurmak istemiyorum zaten bugüne kadar 1 paket anca içmişimdir küçükken babamız dedemiz herkesin elinde sigara gördüğümüzden bilinçaltımız bizi sigara içmeye yönlendiriyor sigarayı ilk bulan insanlar şimdiki insanların halini görse eminim kendilerine söverlerdi.