Evde iki tane olan canlı modelidir efendim. Eve gelen misafirin bırakın iteklemesini kötü söz söyleyenini kovmuşluğum var. Varsın evimde kedi var diye gelmesinler gece yastığa başını koyduğunda benim için kötü duygu beslemediklerini biliyorum o bile yeter. Evet efendim biri benimle aynı yastıkta öteki ütü masasında yatıyor. Evden başka bir yerde yatmak üzere ayrıldığımdaysa gelinceye kadar ağlıyor. Ötekiyse kendini yalnızca bana sevdirmekten başka bir şey yapmıyor evden ayrıldığımdaysa depresyona giriyor. Ben bu hayvanları sevmeyip napayım?