hamza hamzaoğlu

entry1163 galeri
    583.
  1. bana göre gerçekten garip bir biçimde futbolu en iyi bilen hocalardan türkiye'de. tecrübe eksiği var ama aşılmayacak şey değil.

    hem takımın şablonu geldiği günden beri hazır, hem de ihtiyaç olduğunda farklı varyasyonlara dönmekten çekinmiyor. onlardan faydalanmayı biliyor.

    hocada şu ara hocalık olarak gördüğüm tek eksik vardı o da yerli hastalığından kurtulamamasıydı. ama gerektiğinde burak'ı kesebildi.

    real maçında gördüğü futboldan sonra artık bir defa olsun ligde rodriguez melo göbeğini denemesi lazım.

    yine real maçından sonra olcan, umut, sabri gibi isimlerde aşırı ısrarcı olmaması lazım.

    yani ezcümle takım icap ettiğinde hatta genelde şu 11'le çıkabilmeli artık:

    muslera

    transfer-chedjou-transfer-carole

    rodriguez melo

    yasin wesley podolski

    burak

    mesela artık şu 11'i hazır tutması lazım. gerektiğinde podolski'yi ileri çekip, sol tarafı telles carole yapabilmesi lazım, gerektiğinde selçuk'u yerine koyup rodriguez'i forvet arkası denemesi lazım. gibi.

    yani elinde bu adamlar varken hocanın defans haricinde korkmaması lazım. her oyuncuya aynı değeri vermesi lazım.

    bunu yaparsa orta vadede hem hoca kazanır, hem takım kazanır.

    iyi yerlileri yine yedekte kullan, o farklı bir şey. ama basiretin bağlanmasın hocam. mesela bir daha olcan'ı forvet oynatmaya çalışma. bunlara gerek yok.

    şampiyon hocasın artık, ona göre davranman lazım.

    öte yandan ben kendisinin diğer türk hocalara göre, hatta yabancılara göre bile biraz daha kendisiyle oynamaya çalışanı terbiye etmekte becerileri olduğunu düşünüyorum.

    inatçı adam bi kere, tersi pis, biraz ego da var.

    biraz daha karizma koyarsa başarısı devam eder. ilk günden beri potansiyel var diye söyledik zaten.

    şampiyonlar ligine gelince de istese de prandelli'nin durumuna düşemez gibi geliyor. biraz da kura şansı lazım ama genel anlamda şanslı adam hamza hoca.

    hakkında hayırlısı olsun.

    edit: real maçı özelinde sneijder'i oyundan almakta çok haklıydı. gazozuna maç için adamını riske etmenin manası yok. vay niye alırsın diyenler 33 lig maçı, en az 6 avrupa maçı olduğunu unutmamalı.
    4 ...