Birbirini hic tanimayan topculari gazozuna macta oynatirken bile adamlar 15-20 dakikadan sonra birbirini cozup ona gore takim gibi davranmaya basliyor. Takimda cok buyuk yildizlar var ve bunlarin kazanma azmi ve aliskanligi takimi bir yerlere getirdi.
Fakat hamza hoca katkisi bunun otesine gecemiyor.
Yasin simdi prens oldu. Oldu fakat yasini ilk onbire sokana kadar hamza hocadan neler cektik. iyi oynarken oyundan aldi, forma icin daha iyi alternatif yokken oynatmadi. Yasin skora dogrudan katki yapmasa belki formaya hasret kalacakti. Hoca, oyunculari takima yerlestirmede sikinti yasiyor. Bakin carole ve sinan icin ayni seyler yasaniyor, yasanacak.
Zaman da geciyor. Aylar oldu artik hoca yeni degil. Takimi tanidi, kampta her seyi gordu. Hadi gecen sene sezon ortasiydi cartti curttu yasin zorlandi deriz ama bu ne simdi. Ben sinan ve carole den umutluyum, bunlar bu takima cok katki verecek ama bakalim ne zaman kapilar acilacak bunlara.
Korkum su, iki uc mac kaybedersek girilecek psikoloji kulubun altini ustune getirecek. Hoca bu zamanlari ya hoyratca tuketiyor ya da degerlendirecek kapasite kendisinde yok.
Kendine sans, bizlere sabir allahtan..