Notuyla, hazırladığı kahvaltı fotoğrafını whatsapptan atan insandır.
Tabii bir hışım hazırlanıp çıktım evden.
Yolda da şebek şebek "ıyhh ışkım benim" modundayım.
Sonuç: hazırladığı masayı göbeğine tek hamlede sokup rekorlar kitabına girmeyi denemiş herhalde.
"Çok açtım bekleyemedim" dedi bir de öküz ya.
Top ol lan!