futbolcu alımına karşı olan olan teknik trektördür. elindeki değerli futbolcuları satmaya gelince iyi para verirlerse satarız diyen ama iş futbolcu almaya gelince yok abi kalsın bizim futbolcular bize yeter diyen adamdır. kardeşim geçen yıl ligde şampiyon olmuş olabilirsin ama barça real madrid gibi dünyanın en iyileri bile şampiyon oldukkarı halde her yıl futbolcu alıyorlar. kaldı ki avrupa da bir başarı sağlayamıyorsunuz. şu türk ligini geçelim artık baydı biraz da avrupa da iş yapalım . sadece gs ye demiyorum tüm türk takımlarına diyorum şu ligin adı artık avrupada duyulsun.