Hocam sana bu yazım mektup gibi olsun,aslında imkan olsa da okuyabilsen....
syn Hamza hocam sizin gsde oynadığınız zamanları hayal meyal hatırlıyorum.
bu takımın takviyeye ihtiyacı var hocam,öyle yok hakanı stopere koy,sabriyi sağa at olmaz bu işler.
yarın bir gün gelir Real sallar 4-5 tane ondan sonra,seni sabride tutamaz takımda.
kanatlılatın ağzına vermiş takımım,onların dalga konusu oluyor .
şimdi gelelim transfer olayına;
1) yedek kaleci lazım
2)sağ bek lazım,Sabriyle olmaz bu iş
3)stoper lazım,chedjou,semih yeterli değil,biri sakatlansa takım b.ku yiyor.
4)kesinlikle forvet lazım.gerekirse burağı kesebilecek forvet.
umutla Burak ile başarı mı gelir hoca yapma allahın seversen.
bu yönetim niye geldi,transfer yapmamak için mi.
biraz ısrarcı ol,yoksa sene sonu ilk gönderilen sen olacaksın sen....