sanatçıdır ve sanatına laf edilecek insan değildir... ne var ki kişiliği beş para etmez. anayasa referandumu sırasında söylediklerini unutmadık, unutmayacağız...
hoş tutumunun neden öyle olduğunu da tahmin etmiyor değilim. tahminim doğruysa bile haklı bahane olmaz ama yine de fikrimi söyleyeyim: akp'nin kendisiyle ters düşenlere neler yaptığı herkesin malumudur. eh, kokain filan gibi açıkları olanlar da kendilerini kollamak için böyle laflar edebilirler tabi ki...