türk olsaydım

entry2 galeri
    1.
  1. pek bir şey değişmezdi. aynı şekilde beynimi kullanır. insanı insan yapan değerlere saygı duyardım. bir de muhtemelen geçmişimle övünebilirdim.
    tanım: başka bir ırktan insanların türk olsa hissedecekleridir.
    1 ...