Kendisini sevmem ama bir konuda tebrik etmek istiyorum çünkü bu vesileyle sevmeye başladım.
Hiçbir siyasi, herhangi bir ırkı karalayan entryi yok. Ne türkçülük ne de kürtçülük yapmıştır. Sözlüğün bu haline bakınca uzun uzun entry girmenin marifet olmadığını görüyorum. Bazen bir ''evet'' yeterdir aslında.