Çok karakterli bi hoca severim kendisini ama olmamış bu takım, bariz göze çarpan oyuncular var, tamam galatasaray'ı düşünerek transfer yapmaya çalışıyorsun ama ş.l bunu affetmez.
Buraya yazıyorum böyle devam ederse hocayı sevenlerin yarısı nefret etmeye başlıcak.