Kurban olunası hayvan. Bunlara karşı özel bi zaafım var onlara karşı koyamıyorum çok tatlılar. Özelliklede tombul olanları ayrı bir şirin. insanın sarılıp bırakmayası geliyor.eski evimin bahçesinde taşınmadan önce birsürü kedicik besliyordum.artık başka eve çıktım daha nasip olmadı. Ama en kısa zamanda birtane evime almak istiyorum. Bana arkadaş olur. Şuan için tek korkum tırmalamayı sevmeleri.