sevgili

entry1810 galeri
    1417.
  1. Son zamanlarda sürekli tartışmaktayız. Tartışma sebepleri de genelde eften püften. O benim sebeplerime geçersiz bahane diyor ben de onunkilere benimki geçersiz de seninki geçerli mi diyorum.

    Her tartışmada eski tartışmalara da göndermeler yapılıyor. Böyle olunca daha da alevleniyor ortam.

    Eskiden anlayışlı diye düşünürdüm işim gereği zaman zaman gorusemiyoruz buna oturduğumuz yerlerin uzak olması da ekleniyor tabi. Artık iyiden iyiye sorun yapmaya başladı. Ne oldu değişen bu süreçte? Eskiden anlayış gösterirken şimdi benim suçummuş gibi göstermeye çalışmasının nedeni nedir çok merak etmekteyim.
    1 ...