insanlar bencildir. bu yüzden evlenir, çocuk yaparlar. yalnız kalmak korkutur, birilerinin mecburiyetten bile olsa yanımızda olmasını isteriz. sanırım bende bu da yok. tabii ki yalnız olmaktan memnun değilim. ama birilerinin sırf bana ilgi göstermek ya da ihtiyaçlarımı karşılamak için bulunmasını da istemiyorum. ne zaman ki bunları düşünmeden sevebileceğim, bencilce aramadığım biri olursa o zaman ilişkiye başlamak daha doğru geliyor.