devlet bahçeli

entry8843 galeri ses5
    4320.
  1. şahsi olarak iyi bir insan, zararsız bir adam olduğunu düşünüyorum.

    özellikle gençleri sürekli sokaklardan uzak tutma çabasını da takdir ediyorum.

    kendi içinde de kısmen tutarlı bir adamdı, ta ki doğu türkistan halkını terörist ilan eden zata ağzının payını vermeyene kadar.

    nedense sus pus oldu bir anda, ilginç.

    bunun dışında siyasi lider olarak tam bir fiyasko.(mhp açısından)

    genel olarak sessiz, sakin bir adam olduğu için ben partinin başında kalmasından yanayım.

    tamam bazen kızıyoruz falan ama mhp kültüründen gelecek olan herhangi bir adam çok daha fazla baş ağrıtır.

    nitekim en iyi mhp'li siyaseten pasif mhp'lidir. *

    edit: ha bir de sayıp sövmüş seçmene.

    siyasi parti lideri, "şu partiye niye oy verdiniz" diye seçmene sövüyor, marketten alışveriş yapan komşuya söven mahalle bakkalı gibi.

    dedim ya sıkıntılı bir bey amca, lakin ne varsa dilinde.

    öyle kaldığı sürece de sorun yok.
    2 ...