mhp li değilim
gençleri sokağa çıkarmamakla bu memlekete çok büyük iyilik yaptığını düşünüyorum .
siyasetini eleştirmem. ama kendi fikirleri doğrultusunda tutarlı olduğunu düşünüyorum .
kendisinden ve görüşünden islama ve müslümanlara zarar gelmeyeceğini düşünüyorum
pkk konusunda kendisiyle aynı fikirleri paylaşıyorum .