adam gibi adam.. işini bilmiyor diyenler, denge dengeoğlu diyenler, bir vasfı yok diyenler bok yemiştir.. sağdan sağdan siktirip gidebilirler..
yabancı teknik direktörlerinin bu kadar kredisi yüksek olan bir yerde böyle hocalara nasıl oluyorda bu kadar sallanıyor, bu kadar büyük eleştiriler alıyor anlamıyorum.. bu adam inancını, ruhunu ve tüm benliğini ortaya koymuş takımı şampiyon yapmış. şimdi yerden yere vuruluyor.
bilal kısa ne iş yaparmış? sabri ne iş yaparmış?
bütün sezon sabri konusu.. her sezon başı sabri eleştirilir ama sezon içerisinde sabrinin performansına bakınca en 2-3 maçın sonucu pozitif şekilde katkı sağlar.. biz değil miydik sezon içerisinde maçlarda sabri bu takımın ruhu diyen, onun hırsına hayran kalan. ne oldu da hemen yerlere batırıyoruz?
bu sezon şampiyonlar liginde başarısız bile olsa kesinlikle gönderilmesini istemediğim adam. artık galatasaray'ın başında düzgün karakterli biri durmalı yoksa görüyoruz ki transfer ile olacak işler değil avrupa vizyonu.
sonuna kadar desteklememiz gereken, arkasında durup omuzlamamaz gereken hocadır.