nedense çok tatlı bulduğum bir yazar.
ama ağzına o kötü pis kaka kelimeler yakışmıyor bak.
ayrıca zeka ürünü esprilerin için sürekli saldırıya uğruyorsun farkındayım.
sen korkma muhtar ablan arkanda, yapa yapa gelişecektir. bir de arkadaş çok etkili annem ya
belki olive oyl dan ayrılırsan işe yarayabilir. öyle dene.