sahibinden com

entry521 galeri
    210.
  1. Zenginleştikçe salaklıkları artan site.
    Bir sene içinde bir kez beleş araba ilanı verdiriyor ama parayı bastıran galerici istediği gibi dolandırıcılığını yapıyor. Yalanın binini bi paraya satıyor.

    Araba ilanlarının dışında da aptallıkları saymakla bitmez.
    Öncelikle hayvan gibi kategori veri tabanı geliştirdiler. Son 5-6 yılda kategori seçeneği acayip arttı ancak kategorisi doğru olmayan on binlerce ilan var sitede. Bir ilanın bir aydan fazla yayınlanamadığı düşünülürse ilanları onaylayan ileri zekaların sadece ilan içeriğinde telefon olup olmamasını kontrol etmekten başka Bi bok yemedikleri aşikar.

    Evet. ilan açıklamasına telefon giremiyoruz. Ben profilimi bir telefonla onaylamışım ama başka telefon numaralarım olamaz mı? Sattığım ürün başka bir dükkanımda olamaz mı? Farklı bir numaradan aranmak isteyemem mi? Bir dostumun ürününü satmak isteyemem mi?

    Bir diğer husussa satıcıların aynı ürünü binlerce kez ilan verebilmeleri. Adamın sattığı ürün saçma sapan çin malı bir malzeme. 3 lira etmez ama bu 5 liraya çakacak enayi arıyor. O ürünü bir çok kategoride bir çok farklı başlıkla yeniden ilan giriyor. Bilgisayar yedek parçası ararken patates soyacağı ile karşılaşmak benim hoşuma gitmiyor açıkçası.

    Bir de bu sitenin mobili gerçekten yarak gibi olmuş. Hiç mi test etmiyorlar amk. Sayfada 15-20 ilan gösteriyor gerisini göstermiyor. Ne ileri geri tuşu var ne "daha fazla ilan görüntüle" diyen bir buton.

    Mobil sitesi yarak gibi olan bir diğer e-satış sitesi için (bkz: gittigidiyor comb)

    Bir ürünü ederinden kat kat fazlaya fiyat vermeye izin verirken düşük girmene izin vermiyorlar mesela. Sanane kardeşim belki beleş vericem ben amk. Hayır kurumuyum ben.

    Evet bir de sahiplendirme olayı var. Herkes bir hayvan sever kesildi son zamanlarda. Bu site de hayvan satışına karşı. Hayvan ilanları tamamen sahiplendirme üzerine. Fiyat giremiyorsun. Ama hayvan ilanlarına bakarsanız açıklamalarda hep sahiplendirme olmadığı yazılır, ya fiyat belirtilir ya da "beleş vericem ama mama parası isterim" diyen andavallar çıkar karşınıza.

    E abi hayvan satışı bu kadar kötü bişeyse tüm petshopları kapattıralım. Bu ülkede büyük bir çoğunluk hayvan satmak isterken başka bir çoğunluk da satın almak istiyor.
    Kaldı ki hayvan ilanlarını sahiplendirme amaçlı açtırıyorsun ama ilanları onaylarken açıklamaları hiç okumuyorsun eyy yönetici.
    1 ...