Bence daha fazla taraf edilip cesedi üzerinden olumlu veya olumsuz propaganda yapılmamalı. Yaşı itibariyle hata yapmış olabilir veya kandırılmışta olabilir ama ölüm şekli hoş olmamıştır.
Bu konularda menfi yorum yapmak yerine herkes kendi fikriyatının detayları konusunda birkaç parça bir şey yazıp paylaşırsa herkes memnun kalır.