demediğinizi bırakmadınız, bu ne kin? bu nasıl nefret? çocuğu ne kolay terörist yaptınız? ne kolay on yaş büyütüp molotofla saldırttınız? çocuğu öldüren polise sahip çıkmak için hep çocuğu haksız çıkarmaya çalıştınız. oh olsun dediniz. haketti dediniz. zaten teröristti dediniz. şimdi vurulmasaydı bir gün mutlaka vurulacaktı dediniz.
vicdansızsınız. yeminle vicdanınızı ideolojinizle kör etmişsiniz.
sizi ciddiye almamak lazım ama okudukça dayanamıyorum.
edit: berkin yüzünden savcımız öldürüldü diyorlar. savcının öldürülmesiyle berkinin ne alakası var? iki dingil gidip salakça eylem yapıp berkin için yaptık diyorlar. iyi de berkin bunu ister miydi? ailesi istedi mi? hem ne malum berkini bahane etmedikleri? savcıya elbette allah rahmet eylesin, ama ne berkinin ölümü savcının ölümüne sebep olmalıydı ne de savcının ölümü berkinin yenen hakkını azaltmaz.