berkin kardeşimize allah rahmet eylesin allah annesine babasına sabır versin.
kimse kimseyi kandırmasın berkin elvan ekmek almaya giderken ölmedi! ekmek almaya giderken öldü o daha küçücüktü diyen sosyalistlerimizin seslerini duyar gibiyim. maalesef berkin elvan polise taş atarken anarşistlik yaparken öldü. bunu herkes çok iyi biliyor.
ama ne olursa olsun burda suçlu olan kişi berkin değildir! berkini o olayın içine sokan zihniyettir. nerede bu çocuğun anası babası? ne arıyordu bu çocuk orda? işte gerçek suçlular ebeveynlerdir. o ellerin taş ve sapan değil kalem tutması lazımdı. lütfen eylemlerde ekmek koymak gibi saçma şeyler yapmayın çünkü çok saçma hiç inandırıcı gelmiyor.
tamam diyelim berkin elvan için eylem yapan insanlar gerçekten duyarlılar. sırf bu yüzden sesleri çok yüksek çıkıyor.
peki soruyorum size ahali savcımız odasında cinayete kurban gitti? seslerinizi hiç duymadık. Fırat isimli genç kardeşimiz öldü? seslerinizi duymadık. şehitlerimiz için sesiniz çıkmadı. daha uzar gider.
yani arkadaşlar bana göre bu insanlar samimiyetsizdir. Bunların ben vatan sevgilerine bile inanasım gelmiyor.