Ölümünün neden geride bırakılamadığını merak ettiğim insan. Biraz nekrofilik bir tavır gibi. insanlar ölür, bir gün ben yarın siz, başka bir gün hepimiz... yola devam etmek neden bu kadar zor? Yaşayanların dertleriyle ilgilenmek değil mi asıl mesele? Umuyorum ki iyi biridir, malum, hakkında tamamen zıt şeyler söyleyen insanlar var. Allah ailesine sabır versin, yüz yıl da geçse evlat acısı geçmez.