1338.
-
öncelikle allah rahmet eylesin ''iyiki öldü'' diyecek değilim ama bazı kişileri duyuyorum ve okuyorum şehid diyenler var bu çocuğa .
yok artık be .
dağda vatan için it köpekle boğuşan yiğitlerimizle bir mi elinde molotofla barış arayan bu çocuk .
şehidlik peygamberlikten sonra gelen en yüksek mertebedir islam katında ,aptal marksist ideolojilerinizle kirletmeyin.