Başlığı görünce aklıma tamamen farklı bir olay gelmiştir. Lisedeyiz. Ne sınavı hatırlamıyorum. Ama baya zor. Onumde de bir arkadaş ellerini birleştirmiş "Perihan Teyze Perihan Teyzee" diye sesleniyor. Ulan sınavda ne gülmüştüm ya. Valla iyiydi komikti.