bu adamın bende manevi değeri var. yanlış hatırlamıyorsam 2008 yazında antalyada hayatımın en güzel yazını yaşadım. ilk defa aşık oldum, ilk defa paten yaptım, ilk defa domates gibi yandım ve daha bir çok hayatımın ilkini yaşadım. o yaz her yerde serdar ortaç'ın çok tutan ve satılan yeni albümü çalıyordu. o yüzden o şarkıları her dinlediğimde o yaz gelir aklıma ve bu yüzden hep o şarkları dinlerim.
tamam saçma sözlü şarkıları vardır ama "sana değmez" şarkısı gayet güzel bence be sözlük.