Milli takimda oynamayi cok isteseydi paralelci oldugunu bu kadar belli eder miydi?Sacma sapan yorumlar yapmayin.
O forma kutsaldir.Tamam bizim federasyonun da allah belasini versin.Ama bu adam cagrildi gelmedi,sonraki yil cagrilmadi hahaha diye tweet atti,sonra affedildi sakatligindan dolayi? gelmedi.O formayi giymeyi gercekten istese giyerdi kimse mani olamazdi!!!!