arda'nın kontratı yıllık 7 mlyon euro(8 milyon doları bulmuyor) , enes'in ise 17 buçuk milyon dolar.
kaç gündür arda'yı şişire şişire bitiremedi basınımız. adam türk spor tarihinin en çok kazanan oyuncusu olmuş, ana akım medyada iki gıdım yer verdikleri yok. burada da hala ideolojik tercihinden dolayı ve attığı saçma sapan bi twettten dolayı denilmedik laf kalmıyor; ama adam orada süperstarlığa oynuyor. gerçekten hala insanlar neyin hesabını yapıyor, bu nasıl bir zihniyet anlamak güç. sanki bütün sistem on numara işliyor, sporcularımız süper tutarlı, melek gibi insanlar da bir enes'in ettiği laf bu kadar dokunuyor... bu kadar büyütülecek ne vardı? şurası gerçekki, kaybeden elbetteki türkiye basketbolu olacak.