fenerbahçenin ciddi anlamda ikinci bomba transferi. ancak şöyle bir korkum var. nedense şu nani ve rvp kadar ses getirmeyen oyuncular daha iyi oynayacak gibime geliyor.
hep böyle olmuyor mu? sanki bir aksilik olacakmış gibi. bu kadar güzel devam eder mi ki herşey? şimdi fener bu oyuncuları aldı besledi yedirdi içirdi bunlar oynadı ver elini şampiyonlar ligi ne bileyim varsın çeyrek final. olamaz ya. ağır gelmez mi bize?
bence gerek rvp için gerek nani için bir "ısınma", "alışma" durumu var. yapabildikleri taktirde, ayak uydurabildikleri taktirde yemin ediyorum akar giderler. çok fanatik yorum gibi gözükebilir ama öyle değil. kimse kendini avutmasın.