burada herkes bitti gözüyle bakıyor ama ingiltere'de haberler manchester 10 milyon pound istediği için sıkıntı var diye çıkıyor... fener ise 4.7 teklif etmiş. kim doğru söylüyor, onlar mı bizimkiler mi anlamadım gitti...
edit: haberler bir kaç saattir anlaşma tamam diye gelmeye başladı...