galatasaraylıların sneijder'i beklediği gibi, fenerbahçelilerin beklediği futbolcudur. o dönemde gs taraftarı olmayanlar, aşağıdaki capsi paylaşmışlardı. şimdi aynı durum bizim için geçerli. geldi mi lan?
transfer sükseli. forma ve kombine de sattırır. peki objektif düşünmek gerekirse, fenerbahçe'nin an itibariyle forvete ihtiyacı var mı? mesela sağ kanat ve sağ bek sorunu görmezden mi geliniyor acaba? edit: şener'i de almışlar amk.
rvp gelirse, fenerbahçe tek sistemde oynamak zorunda kalır. o da 4-1-3-2'dir. gelmezse, 4-2-3-1 ana sistemiyle sezonu götürür. en büyük engel, kadronun çok dürtüklenmesi. adaptasyon, birlikte oynamaya alışmak vs. uzun zaman alabilir. kadroda "ben daha büyük yıldızım" iktdar mücadelesi başlarsa o zaman işler kötüye gider. neyse; şu an için transferin kralı fenerbahçe olmuştur.