babası anasına it dölü atmış, enik yavruları tarafından kaçakçılık , pkk ve Kürt nefreti üzerine meşrulaştırilmaya çalışılan katliam.
Bu katliamı yapanları savunan ve böyle mazlumca ölmüş insanlar üzerine nefret kusanlar gitsin anasını, bacisini , avradıni satsin, alsın versin ekonomiye can versin.
vatanına ekonomik anlamda hizmet etsin.
klavyeden vatana hizmet edemezsiniz böyle ?
ha unutmadan Karaköy , Laleli civarına takılın daha güzel is çıkar orda .
bir dost tavsiyesi