ulan iyi adamsın. güzel adamsın. adamsın ama yaptıkların yüzünden yıllardır bu ak partililere cevap veremiyoruz.
ulan sana hakaret eden rahşan ile koalisyon kurdun. apo'yu as deyip duruyorsun tayyip'e ama sen asmadın.
şimdiki ak partililerin hepsi assaydı o zaman iktidar olurdu falan diyorlar yalan tabi ki amk. ak partililer düzgün adama oy verir mi hepsi cahil at önlerine dini oy versinler sana.
iyi de senin yaptıklarını nasıl anlatacağız biz kardeş. lan ekonomi ile alakalı göt ediyorum diğer konularda da göt ediyorum. ama konuyu ne yapıp edip apo'ya çekiyorlar ve orada bir şey diyemiyorum. ve bana apo'yu neden asmadı diyen adam başka konuda asmamakta haklı demesine rağmen devlet bahçeli assaydı iktidardı deme yüzsüzlüğünü gösteriyor. karşımızdakiler bu kadar karaktersizken senin basiretsizliğin yüzünden bu adamlara cevap veremiyoruz bu konu ile alakalı.