bu ülkede gözüm kapalı oy verebileceğim yegane insandır.
dürüsttür ilkelidir ve siyasetin olmazsa olmazı "politika" yı şerefini kaybetmeden yapabilmektedir. Bu çok zor bir iş... iktidar olmaktan daha önemli olan bir durum varsa bu onurlu ve haysiyetli olmaktır. Çok şükür ki milliyetçi hareket partisi ve onun lideri bunu başarabilmektedir. Var olsun...
MHP yi çakallara yem etmedi etmeyecek varsın bir sonraki seçimlerde parti baraj altı kalsın ama şerefini ayaklar altına almasın.