3.5 senedir kullandığım cep telefonum, sony ericsson un ilk renkli ekranlı modellerindendir. küçük görünüşü ve 95 gr lık ağırlığı ile cebinizde olduğunu unutturur. siyah renklisi için (bkz: sony ericsson t290i)
software inin biraz yavaş olması ve handsfree bulunmaması eksik yönleridir. ama handsfree çok basit bir şekilde kullanıma açılabilmektedir.
pili için yorum bile yapmıyorum, 3.5 senedir performansından bir şey kaybetmedi.