cift kupa ve Şampiyon olmamızda gram katkısı olmayan td.
evet acıklıyorum.
bu adamın taktik zekası 1 bile değil 0 (sıfır)
disiplin 0
motivasyon 0
antreman 0
organizasyon 0
haa diyeceksiniz bu herif yokken takım basaksehirden 4 yiyodu bu adam geldi şampiyon olduk.
evet baba şampiyon olduk ama acın bakın bakalım maclara konyaspor deplasmanı hariç ligde 1 fane maçı iyi oynayıp kazanabilmiş mi ? sadece çok şanslıydı .
kalemizde muslera olmasa son 8 hafta 10 a yakın puan bırakacaktık son dakikalarda atılan gollerle bi 10 puan daha cıkardık bu böyle uzayıp gider.
ayrıca sabri isimli okul çocuğuyla sözleşme imzalayıp %50 zam yapan da bu şempanzedir. umarım seneye 2 .oluruz da hem yönetim hem de bu dangalak siktir olup gider.