fetoşun itlerini,israil, cia ve chp medyasını çok pis morartmış olan kişilik.
arkadaş, herkes sanıyordu ki mhp, şak diye hdp ile koalisyona oturacak.
zira fetoş köpeğinin mhp ye sızdığı, ülkeyi de chp eliyle yönetebilmek için bunu hazırladığı söyleniyordu.
lakin oyunu bozmuştur.
şimdi mhp olmadan ak partisiz bir koalisyon mümkün değil.
eh mhp de teröristle masaya oturup kendi ipini çekecek kadar saf değil gördüğümüz gibi.
2 seçenek var.
mhp, akp ile koalisyon yapar ki mhp seçmeni bunu çok yadırgamaz... hele ki pkk ile masaya oturmaya kıyasla çok daha olumlu bakar.
diğer seçenek ise erken seçim. bir ihtimalde bu, seçimden sonra kimse aynı oyu alırım diyemiyor. kimse arttırırım da diyemiyor.
ha ayrıca şu kurulan oyunu bozduğu, pkk ya eyvallah çekmediği için de adamın dibidir.