seçim sonrası açıklamalarıyla her türlü koalisyona kapısını kapatarak muhtemelen türk siyasetini ve halkın uzlaşma beklentisini kitleyecek kişi olduğu ortaya çıkmıştır. çare erken seçim demektedir, lan daha yeni seçim oldu, halk da dedi işte uzlaşıp koalisyon kurun diye, bir seçim daha olsa ne olacak, vergilerimizden milyon tl'ler gidecek gene boş yere. sonuçta gene % 15-16 oy alacaksın, ne değişecek? geçmişte gittin işte erken seçime, parlamentoya giremedin kapıda kaldın. biraz yapıcı ol da, partiyi devlet su işleri mantığında, genel müdür koltuğunda ben oturayım da gerisini boşver şeklinde yönetme.
özetle: türk milliyetçiliğinin daha genç, yapıcı, zeki ve dinozor olmayan bir lidere ihtiyacı vardır, açık ve net!!! aksi taktirde bu yönetim kafasıyla yakın gelecekte demirtaşlı hdp'nin de altında kalır mhp'nin oy oranı. yenilenmeye ihtiyaç vardır.