neymiş erken seçim hodri meydan demiş. ya siktiriniz efendim erken seçim olursa % 25 mi alacaksın bahçeli?
küstüm oynamıyorum deyip hiçbir koalisyona evet deme, akp yi erken seçim meydanlarında bas bas bağırt "bakın 3ü bi iktidar kuramadı. bize muhtaçsınız" diye.
bırak artık bu akp kuklalığını. bitmedi mi senin misyonun daha ya?