Ülkenin en Kürtçü en bölücü en entrika dolu partisi ile mhp nin koalisyon yapması imkansızdır... Aha buraya yazıyorum cehape ile yapacaklar çünkü aynı tastan su içip aynı kenefe su döküyorlar!
1990 larda "kürtleye statüy tanıyayım" diyen cehape ile akp arasında fark yoktur. Keza pkk ve Öcalan konusundaki söylemlerde "barış olacaksa biz destekleriz" diyen kılıçdaroğlu nun ta kendisidir. Onursuzluğu teslimiyeti barış sananlar koalisyon yapar biz değil!