Kendisine çok teşekkür ettiğim insan. Evet kendisi insan, surette insan gorunenler gibi değil yani,olması gerektiği gibi. Karakterli, onurlu, adam gibi adam. Bugün kendisinden yardım istediğim bir konuyla ilgili gerekeni yaptığı ve tavrını gösterdiği için bir kez daha kendisine teşekkür ediyorum.
Böyle insanları görünce seviniyorum...