ak saray

entry480 galeri
    374.
  1. Helal olsun diyen falan var, her ay %20 gelir vergisi ödüyorum. Ödediğim vergi belki sizin sarayınızın bi vidası etmez. Ama kul Hakkına inanırım. Ne size ne de size oy verenlere Hakkımı helal etmiyorum. öbür Dünya'da iki elim yakanızda.
    1 ...