giriş
başlık/yazar ara
kayıt ol
giriş
istatistikler
galeri
anket
iletişim
hakkımızda
responsive site
android uygulaması
ios uygulaması
ak saray
entryler
iyiler
trends
başlıkta ara
entry
480
↓
galeri
374.
Helal olsun diyen falan var, her ay %20 gelir vergisi ödüyorum. Ödediğim vergi belki sizin sarayınızın bi vidası etmez. Ama kul Hakkına inanırım. Ne size ne de size oy verenlere Hakkımı helal etmiyorum. öbür Dünya'da iki elim yakanızda.
ovuzz
01.06.2015 18:52
1
...
şikayet et
#27899618
kaydet