oyum ak parti ye çünkü

entry269 galeri
    69.
  1. oyum akp ye çünkü yemiyorlar yapıyorlar,uymuyorlar çalışıyorlar.çalmıyorlar çaldırıyorlar v.s...v.s.asıl ve en önemlisi dupple yollar yapıyorlar.vede hülloooğğğğğ.
    3 ...