Hamza'yi Bilic'den sonra en durust hocalardan biri olarak goruyordum ki o da duzene uymus. Isine gelmeyene gozleri kor olmus. Sivas maci sonrasi yaptigi yorum Turk insaninda durust ve erdemin ne kadar zor bulundugunu gosteriyor. Yazik o da kendine yontan teknik direktorler arasina adini yazdirmis.