Su zamana kadar napilmasi gerekiyorsa cok da guzel yapmistir.
Kimse kusura bakmasin. Mancini ve prandelli'ye tahammul edip, ayni tahammulu fazlasiyla hakeden bir hocaya sirf turk diye bok atmanin mantigi nedir anlamiyorum ben. Hele ki boktan bir turkiye kupasi maci icin.
Arkadaslar dunya yuzunde 500 bin dolara su stresi cekecek bir allah'in kulu yok valla. Cok haksizlik ediliyor hocaya.
Fatih terim dahil son 10 yilda galatasaray'i duble yapmaya bu kadar yaklastiran bir hoca yokken takimi sezon ortasi alip bu noktaya getiren adam bu kadar antin kuntin seylerle elestirilmemeli.