(#27723761) utanıyorum duduş galatasaraylı olduğuma. çünkü yine şampiyon olduk ve sizleri aciz duruma düşürdük.
bakın maçın üzerinden 1 gün geçti hala ağlıyorsunuz.
kıyamam sana.
tiner çekme teklifime cevap vermedin. gönül isterdi ki dünkü maçı beraber izleyelim.