çok gördük kemalistiz, atatürkçüyüz diyenleri; lakin vatan partisi, kemalizmi gerçekten özümsemiş, mustafa kemal ülkülerini kendine siyasi program olarak belirlemiş bir parti... gerçekten tertemiz ve en idealist şekilde tgb si kadrosu ile duruyor... marşları bile diğer partilerin vıcık vıcık arabesk marşları gibi değil, cumhuriyetin ilk yıllarındaki aydınlık, umut dolu marşlarımızı hatırlatıyor... tüylerim diken diken oldu... belki bir umut güzel bir dilekte bulunayım dilerim barajı geçerler... benim oyumda helal-i hoş olsun... https://www.youtube.com/watch?v=nqNyrJdAEIk