ekmek almaya gittiğine bir türlü bazı kimseleri inandıramayan delikanlıdır. nasıl inandırsın, evinden kilometrelerce ileride eyleme katılıyor. mantıklı açıklaması varsa bilmek her vatandaşın görevi. peki ekmek almaya gitmedi eyleme katıldı, başına fişek rastgeldi. böyle mi olmalıydı. bir polis memuru çıkıp kardeşim bak olaylar başlıyor, hadi evine git diyemez miydi ?